Advertisement

רונאלדו הברזילאי תספורת - ימי רונאלדו הראשון - רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בכל הזמנים, בסרטון הבא נבדוק מה כוכבי על חושבים על הפנומן הברזילאי.

רונאלדו הברזילאי תספורת - ימי רונאלדו הראשון - רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בכל הזמנים, בסרטון הבא נבדוק מה כוכבי על חושבים על הפנומן הברזילאי.. ז'וזה מוריניו התבקש לבחור מי השחקן הטוב ביותר אי פעם והפתיע: רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. ז'וזה מוריניו הפתיע כשהתבקש לבחור מי לדעתו השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים. במשחק רוץ רונאלדו רוץ עליכם להריץ את רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל כדי שהשחקן הארגנטינאי קרספו לא יתפוס אותו ויכניס גול. המשך הקריירה של הברזילאי בבית ספרד היה פחות נוצץ מתחילתו.

עם תספורת משונה במיוחד ורווח בשיניים הגיע רונאלדו לריאל מדריד לאחר הנפת הגביע ההוא והותיר את חותמו בבלאנקוס. 09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: פתיחת חבילות מטורפת, רונאלדו הברזילאי, אייקון 91 , ושתי שחקנים 90 בואו נגיע ל 100 לייקים לכבוד הפתיחת חבילות הזאת?! במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. בלי הפציעות, הקריירה שלו הייתה מדהימה אפילו יותר.

רונאלדו: "מתנצל בפני האימהות על התספורת"
רונאלדו: "מתנצל בפני האימהות על התספורת" from img.mako.co.il
!!!רונאלדו הברזילאי הצטרפו למאמן הקפוארה החדש שלנו! ז'וזה מוריניו התבקש לבחור מי השחקן הטוב ביותר אי פעם והפתיע: מה עושים עם הקבר של המסיונרית שהתחזתה ליהודיה? במשחק רוץ רונאלדו רוץ עליכם להריץ את רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל כדי שהשחקן הארגנטינאי קרספו לא יתפוס אותו ויכניס גול. רונאלדו הברזילאי טוב יותר מכריסטיאנו, הבהיר ויירי, הייתי בר מזל לשחק לצידו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. לחוג המשלב כוח, טכניקה וגם סטייל. ממש חבל שלא זכינו לראות עוד ביצועים של רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל.

09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו:

חברים בסרטון של היום זה הפרק השני של השוער המתחיל והיום אני אשחק עם רונאלדו הברזילאי בתור שוער!! כמה לייקים שווה תספורת של רונאלדו השמן?. הוא מחלים בקצב משביע רצון. ממש חבל שלא זכינו לראות עוד ביצועים של רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל. פתיחת חבילות מטורפת, רונאלדו הברזילאי, אייקון 91 , ושתי שחקנים 90 בואו נגיע ל 100 לייקים לכבוד הפתיחת חבילות הזאת?! בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. אולי הזכור שבהם היה מעורבתו באורגיה, הכוללת שלוש זונות ממין זכר. רונאלדו הברזילאי היה שחקן ענק, שסיפק לא מעט רגעים נוצצים על כר הדשא. השגנו 6 פריים אייקון מטורפים! המשך הקריירה של הברזילאי בבית ספרד היה פחות נוצץ מתחילתו. רונאלדו הברזילאי עדיף על כריסטיאנו. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. 18 בספטמבר 1978 בן 39.

אם אתם רוצים לראות את הפרק הבא בואו נגיע ל 150 לייקים. כמה לייקים שווה תספורת של רונאלדו השמן?. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: מה עושים עם הקבר של המסיונרית שהתחזתה ליהודיה? בלי הפציעות, הקריירה שלו הייתה מדהימה אפילו יותר.

10 הבלמים הטובים בעולם - וואלה! ספורט
10 הבלמים הטובים בעולם - וואלה! ספורט from img.wcdn.co.il
לפני עידן מסי וכריסטיאנו רונאלדו שלט רונאלדו הברזילאי בכדורגל העולמי, ונחשב לטוב מכולם בזמנו. כריסטיאנו רונאלדו | miguel medina/afp via getty images. פתיחת חבילות מטורפת, רונאלדו הברזילאי, אייקון 91 , ושתי שחקנים 90 בואו נגיע ל 100 לייקים לכבוד הפתיחת חבילות הזאת?! (רונאלדו פריים 97 , רונאלדיניו פריים 95 , גארינצה פריים 95 ועוד!!) 14:01. הוא מחלים בקצב משביע רצון. בלי הפציעות, הקריירה שלו הייתה מדהימה אפילו יותר. אם אתם רוצים לראות את הפרק הבא בואו נגיע ל 150 לייקים. רונאלדו הברזילאי טוב יותר מכריסטיאנו, הבהיר ויירי, הייתי בר מזל לשחק לצידו.

עם תספורת משונה במיוחד ורווח בשיניים הגיע רונאלדו לריאל מדריד לאחר הנפת הגביע ההוא והותיר את חותמו בבלאנקוס.

מה עושים עם הקבר של המסיונרית שהתחזתה ליהודיה? במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. לחוג המשלב כוח, טכניקה וגם סטייל. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. פתיחת חבילות מטורפת, רונאלדו הברזילאי, אייקון 91 , ושתי שחקנים 90 בואו נגיע ל 100 לייקים לכבוד הפתיחת חבילות הזאת?! הקבוצות שהכי טובים בליגות והמוכרות. אם אתם רוצים לראות את הפרק הבא בואו נגיע ל 150 לייקים. הוא מחלים בקצב משביע רצון. אולי הזכור שבהם היה מעורבתו באורגיה, הכוללת שלוש זונות ממין זכר. ממש חבל שלא זכינו לראות עוד ביצועים של רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל. בלי הפציעות, הקריירה שלו הייתה מדהימה אפילו יותר. עם תספורת משונה במיוחד ורווח בשיניים הגיע רונאלדו לריאל מדריד לאחר הנפת הגביע ההוא והותיר את חותמו בבלאנקוס. כולנו זוכרים את המונדיאל בצרפת בו לפי עדויות של שחקנים, רונאלדו הברזילאי, כוכב הנבחרת באותה תקופה, קרס בחדר ההלבשה לפני ואם נחזור לאותו רונאלדו, בגמר המונדיאל 4 שנים לאחר מכן, הוא עלה עם תספורת מוזרה.

במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו הברזילאי היה שחקן ענק, שסיפק לא מעט רגעים נוצצים על כר הדשא. אם אתם רוצים לראות את הפרק הבא בואו נגיע ל 150 לייקים. כולנו זוכרים את המונדיאל בצרפת בו לפי עדויות של שחקנים, רונאלדו הברזילאי, כוכב הנבחרת באותה תקופה, קרס בחדר ההלבשה לפני ואם נחזור לאותו רונאלדו, בגמר המונדיאל 4 שנים לאחר מכן, הוא עלה עם תספורת מוזרה. עם תספורת משונה במיוחד ורווח בשיניים הגיע רונאלדו לריאל מדריד לאחר הנפת הגביע ההוא והותיר את חותמו בבלאנקוס.

ויירי: רונאלדו זקן? הוא השחקן הטוב בעולם
ויירי: רונאלדו זקן? הוא השחקן הטוב בעולם from images.one.co.il
רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה. אסור לכם לאפשר לרונאלדו לאכול ולשתות כי אז הוא ישמין וירוץ לאט יותר. ממש חבל שלא זכינו לראות עוד ביצועים של רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל. כריסטיאנו רונאלדו | miguel medina/afp via getty images. הבן של רונאלדו הברזילאי מתאמן לאורך השנה במועדון hebraica, מועדון הספורט של הקהילות היהודיות בסאו פאולו. שחקן העבר של ברצלונה וריאל מדריד סבל מבעיות בריאות שבסופו של דבר גרמו לו לפרוש מכדורגל. הוא מחלים בקצב משביע רצון. Mako 20 באפריל 2020 ספורט.

רונאלדו הברזילאי עדיף על כריסטיאנו.

רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: כמה לייקים שווה תספורת של רונאלדו השמן?. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. השגנו 6 פריים אייקון מטורפים! המשך הקריירה של הברזילאי בבית ספרד היה פחות נוצץ מתחילתו. לחוג המשלב כוח, טכניקה וגם סטייל. Ronaldo brazil top 50 skills. פתיחת חבילות מטורפת, רונאלדו הברזילאי, אייקון 91 , ושתי שחקנים 90 בואו נגיע ל 100 לייקים לכבוד הפתיחת חבילות הזאת?! במשחק רוץ רונאלדו רוץ עליכם להריץ את רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל כדי שהשחקן הארגנטינאי קרספו לא יתפוס אותו ויכניס גול. !!!רונאלדו הברזילאי הצטרפו למאמן הקפוארה החדש שלנו! במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. הוא מחלים בקצב משביע רצון. כולנו זוכרים את המונדיאל בצרפת בו לפי עדויות של שחקנים, רונאלדו הברזילאי, כוכב הנבחרת באותה תקופה, קרס בחדר ההלבשה לפני ואם נחזור לאותו רונאלדו, בגמר המונדיאל 4 שנים לאחר מכן, הוא עלה עם תספורת מוזרה.

!!!רונאלדו הברזילאי הצטרפו למאמן הקפוארה החדש שלנו! רונאלדו. אם אתם רוצים לראות את הפרק הבא בואו נגיע ל 150 לייקים.

Posting Komentar

0 Komentar